Klacht: te veel betaald

op 26 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb een sim kaartje genomen voor 2 jaar onbeperkt bellen enz nu heb ik 2 x een hele hoge rek gehad gebeld gebeld en medewerker vroeg mij dit in te vullen er werd me verteld dat ik zoveel meer mb heb gekocht via een ap wat ik dus helemaal niet gedaan heb dat is echt pure onzin onmogeluk gewoon een hele rist die dag 500 mb voor 6 euro dan weer 15 euro enz enz het kan gewoon echt niet ik heb niks bij gekocht en weet ook niet eens hoe dat gaat en werkt mijn kosten in de maand zijn 17 euro onbeperkt alles nu kreeg ik 2 x zo n hoge rek ik schok zo erg omdat dit gewoon echt niet kan ik wil gewoon via deze weg proberen me geld wat ik te veel betaald terug te krijgen want ik ga hier echt werk van maken zoniet graag wil ik dat julie dat gaan oplossen asjeblief.

als ik me te hogen kosten wat ik teveel betaald heb weer terug krijg anders gewoon dit nummer stop zetten en contract opzeggen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak1969jill