Klacht: Te veel afgeschreven

op 20 juli 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Afgelopen zondag ben ik met mijn zoon bij de Ikea in Duiven geweest. We wilden een bed voor hem kopen. We hadden een keuze gemaakt en met de gegevens van het bed zijn we naar het zelfbedieningsmagazijn gegaan om daar de spullen uit de stelling te halen. Zo gezegd zo gedaan. Bij de kassa met het afrekenen worden wij door de kassamedewerkster er op gewezen dat we te weinig hebben dat er nog een artikel bij hoort. We hebben het al afgerekend en mijn zoon wacht achter voorbij de kassa en ik wordt verwezen naar de infobalie in de winkel. Daar om info gevraagd deze mijnheer heeft mij ook goed geholpen. Blijkt nu dat wat wij meegenomen hebben een totaal ander product is die wij hadden moeten hebben, deze was in de verkeerde vak op voorraad gelegd. Dat wat wij wilden hebben was niet meer op voorraad. Oplossing alles terug en het betaalde bedrag terug boeken. (Had betaald met mijn telefoon) Nu komt het… Nu is bij het terug boeken van het bedrag 1x terug geboekt maar direct daarna ook weer afgeboekt. Dit konden wij niet direct zien omdat deze transactie pas laten op je bankrekening inzichtelijk komt. Samengevat ik heb 2x betaald en 1x terug gekregen voor artikelen die ik niet gekocht heb. Wat nu te doen….ik zou graag mijn te veel betaalde geld terug willen zien.

Als ik mijn te veel betaalde geld weer terug heb.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marien Derksen