Klacht: te veel aangerekend

op 18 juli 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste,
betreft artikel 12577066
ik heb verleden zaterdag sprite gekocht en ze hebben het pakket dat kostte 7,95€ voor 12 flesjes nog eens x 12 gedaan zodat ik aan 95.40€ verschil van 95.40 – 7.95 87,45€ teveel heb betaald, want ik had trouwens 1 pakket maar gekocht . Ik heb deze morgend naar de axion weer geweest en ze hebben alles genoteerd , nu is mijn vraag, ze hebben mijn geld niet teruggegeven , ze gingen het op mijn bankrekening zetten. Wanneer zou dat op mijn bankrekening staan? Mvg en op een positief antwoord
Brigitte

gewoon wanneer u kan zeggen wanneer het op mijn bankrekening is en waarom konden ze het niet cash terugbetalen ?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht frankludo

1 jaar geleden - beste, u kan mij dan niet zeggen wanneer het op mijn bankrekening zal staan, in de winkel weten ze het ook niet. Is dat 1 week, 3 weken, 2 maanden ….. ik heb zelf op www.action.com geweest en daar staat alleen maar reclame , daar zullen ze de oplossing ook niet weten. Mvg Brigitte

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door frankludo