Klacht: te veel aangerekend

op 18 juli 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
betreft artikel 12577066
ik heb verleden zaterdag sprite gekocht en ze hebben het pakket dat kostte 7,95€ voor 12 flesjes nog eens x 12 gedaan zodat ik aan 95.40€ verschil van 95.40 – 7.95 87,45€ teveel heb betaald, want ik had trouwens 1 pakket maar gekocht . Ik heb deze morgend naar de axion weer geweest en ze hebben alles genoteerd , nu is mijn vraag, ze hebben mijn geld niet teruggegeven , ze gingen het op mijn bankrekening zetten. Wanneer zou dat op mijn bankrekening staan? Mvg en op een positief antwoord
Brigitte

Gewenste Oplossing:

gewoon wanneer u kan zeggen wanneer het op mijn bankrekening is en waarom konden ze het niet cash terugbetalen ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht frankludo

1 jaar geleden - beste, u kan mij dan niet zeggen wanneer het op mijn bankrekening zal staan, in de winkel weten ze het ook niet. Is dat 1 week, 3 weken, 2 maanden ….. ik heb zelf op www.action.com geweest en daar staat alleen maar reclame , daar zullen ze de oplossing ook niet weten. Mvg Brigitte

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door frankludo