Klacht: Te laten afsluiting

op 27 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Eerst wilde wij overstappen naar tele 2. Wij hebben ons binnen de bedenktijd bedacht en contact opgenomen met tele 2. Die meneer zou alles voor ons annuleren.

Vervolgens krijgen wij het installatie paket thuis gestuurd. Contact gezocht met tele 2 waarbij in eerste instantie gezecht werd dat er niet was opgezocht (3 verschillende medewerkers gesproken). Even later was er wel een mail te vinden maar door de eerste medewerker was de annulering niet door gezet. Zij zouden alles regelen voor ons dat de annulering doorgezet zou worden.

Vervolgens krijg ik een mail dat de andere provider ons gedag zegt. En van tele 2 dat ze ons welkom heten en uitleg over de omschakeling van telefonie en dat we ons paket konden instaleren (die ik al retour had gestuurd en nog voor moest betalen ook).

Contact opgenomen met de andere provider die gaven aan dat er door tele2 nog geen annulering was aangekomen. Contact met tele2 die gaven aan dat ik nog niks had geannuleerd, na zoeken zagen zij het wel. Ze zouden alles vanaf toen annuleren (kon ook niet direct of spoed ook al was het de fout van tele 2).

Vervolgens in een weekend geen tv Internet en telefoon. Contact opgenomen met de andere provider. Zij met ons mee kijken en van alles geprobeerd. Alleen we waren er uiteindelijk uit dat de annulering pas laat binnen was vanuit tele 2. Dus nu is het afwachten tot de annulering rond is. Dan hebben we pas weer alles.

Dan ben je op 4 augustus begonnen met afmelden. Op 22 augustus heeft iemand dan eindelijk ons afgemeld. Maar nog zitten we zonder tv etc. Het waren ook geen telefoontjes geweest van 5 minuten. De langste was 30 a 45 min. Ik kan geen klacht in dienen bij tele 2 zelf. Ik moet dat met een klanten nummer doen alleen hij geeft aan dat hij die niet kent.

Al ik maar 1 keer had hoeven bellen.
Nu ons telefoon internt en tv terug (maarja tele 2 is op zondag niet bereikbaar)
Ergens toch wel een tegemoetkoming voor alle telefoonstjes, betaling retour sturen paket (wij hebben op tijd opgezecht) en dat wij nu geen tv of iets hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EenN20170825