Klacht: Te late vlucht!

op 07 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een vakantie geboekt voor over 2 weken. Ik vertrek de 21e en kom de 31e terug. Pas gisterenavond ben ik geïnformeerd over mijn terugvlucht via corendon. Om 22.50 uur, maar ik moet tussen 10-12u uitchecken en mag niets meer gebruiken in het hotel. Maar als ik dat wil, moet ik het met het hotel regelen (dus in plaats van ontspanning, stress!). Ik heb gezegd dat ik een klein kind heb en dat dat voor mij lastig is. Risico is dat ik overdag nog extra kosten moet maken om te eten en te drinken. Er was een mogelijke oplossing: vliegen om 09.50 uur, maar wel 150 euro bijbetalen!!

Ik heb gevraagd om geen prijs in rekening te brengen, omdat ik een geldige reden heb en niet om een drastische wijziging verzoek. Zo jammer.... Ik zou graag een redelijke oplossing willen, zodat ik gerust op vakantie kan met mijn kleintje. Het zou toch mogelijk moeten zijn, aangezien Corendon beschikt over eigen vliegtuigen (dat staat in ieder geval op hun website) en ik een geldige reden heb?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door InciAtar