Klacht: te late levering geen bericht, geen contact mogelijk

op 16 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een wandklok besteld voor 89,95 euro bij AKHL via bol.com.
Leveringstermijn word niet nagekomen, met AKHL geen enkel contact mogelijk over wanneer er wel geleverd word geen e-mail gen tel nr. Bol helpt je ook niet verder bemoeit zich er niet mee zeel slechte service informeer je naar AHKL het enige is een foto van een woonhuis.
Heb geprobeerd te annuleren vertrouw de leverancier niet, en wil ook niet langer wachten op levering tijd is tijd 2 weken is meer dan genoeg bestel nr bij bol was 1108314102

Gewenste Oplossing:

Betere en duidelijker aangeven hoe contact met leverancier mogelijk is, klant niet in het ongewisse laten over levertermijn, als levering vertraagd is bericht over vertraging zodat ik de vertraging accepteer of kan annuleren en duidelijkheid wanneer er wel geleverd word geen vage termijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans.dalhuisen