Klacht: te late levering en bij een andere extra kosten

op 29 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 14 dec een controller besteld bij miniinthebox, levering 10-20 dagen. Het is nu 23 januari en ik heb nog niets ontvangen. Op mijn vragen wanneer hij geleverd word krijg ik een standaard antwoord waar ik niets mee kan en vervolgens zetten ze bij mijn vraag opgelost. Nogmaals een mail gestuurd en tot op heden geen antwoord. Zelf als ik tel en de maandagen sinds 2014 eraf haal dan nog zou ik het pakketje al een week moeten hebben. Ik heb nu niets en ook geen antwoord gehad. Dit is al eerder gebeurd dat ze te laat waren en ook toen heb ik een klacht in moeten dienen voordat ik antwoord kreeg. Uiteindelijk veel te laat het product gekregen, waarvan er een stuk was. Dit hebben ze opgelost met een bon. Hier heb ik een Mobile power bank voor gekocht, dom want ook hier heb ik ellende mee. Deze is op 7 januari besteld en vandaag bezorgd, maar hier moest ik invoer rechten voor betalen. Ik heb hier een mail eerder deze maand over gestuurd naar miniinthebox, want ik had hem besteld en opeens lees ik ergens dat je invoer rechten moet betalen. Dit staat niet bij de bestelling. Ik heb ze dus een mail gestuurd met de vraag is dit zo, ook hier weer geen duidelijk antwoord op. Het antwoord kwam vandaag ik moest dus 18 euro invoer rechten betalen. Als ik dit geweten had, dan had ik nooit mijn bestelling gedaan. Miniinthebox levert te laat, informeert de klanten slecht en als je een vraag hebt krijg je nooit een antwoord. Ik voel me behoorlijk opgelicht. Ik overweeg zelfs om met deze kwestie naar radar of kassa te gaan. Miniinthebox heeft niet op tijd geleverd voor mijn allereerste bestelling voor de kerst, nu levert ze niet op tijd voor de verjaardag van mijn zoon, terwijl ik op tijd bestel. Plus ik moet 18 euro invoer rechten betalen voor een kado voor mijn dochter. Op deze manier win je geen klanten, maar verlies je ze wel.

Ik ben pas tevreden als miniinthebox voor woensdag 29 januari de veels te late controller levert en de kosten voor de invoer rechten betaald.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:41 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door car1969