Klacht: Te late levering

op 16 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Op 11 juli schoolboeken voor min dochter besteld. Op vrijdag 2 september (vrijdag voor haar 1e schooldag) ontvangen we het grootste gedeelte, maar er ontbreken nog 5 boeken. Op maandag 12 september gebeld met van Dijk, na ruim een half uur in de wacht te hebben gestaan, wordt mij beloofd dat de ontbrekende boeken nog diezelfde week bezorgd zouden worden. Op donderdag 15 september ontvangen we echter een mail dat de boeken nog ontbreken en dat ze ons over de status op de hoogte houden. Vrijdag 16 september wederom gebeld en de medewerker kan in het systeem zien dat er wel een aantal boeken op voorraad zijn. Hij kan echter geen contact krijgen met het distributie centrum in Kampen en kan derhalve niets bevestigen. Na contact met z’n leidinggevende kan hij mij vertellen dat de boeken van mijn dochter in week 38 voorrang krijgen. Dus of dit werkelijk gaat gebeuren ? De studie van mijn dochter loopt hierdoor wel vertraging op. De levertijden zijn onacceptabel. De informatie is ronduit slecht. Het geld moet wel bij bestellen al worden overgemaakt voor een service die bijna 10 weken later nog steeds volledig is geleverd.

Ik ben alleen tevreden als we de boeken uiterlijk begin week 38 in huis hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 september 2016 om 17:31 geantwoord

Beste mevrouw Bouten,

Op de eerste plaats bieden wij excuses aan voor deze late nalevering. Zoals eerder aangegeven zijn de boeken die op nalevering stonden inmiddels bij ons binnen gekomen. We gaan ervan uit dat ze deze week ook naar u verstuurd gaan worden. Ik heb een mail gestuurd naar de betreffende afdeling en doorgegeven dat de levering deze week moet plaatsvinden. Ik zal het persoonlijk in de gaten houden en u op de hoogte houden m.b.t. de levering.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Joyce de Vries
Klantenservice

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bouten, Zoals beloofd, zou ik de status in de gaten houden. De boeken zijn vandaag verzonden. We verwachten dat u de boeken in het begin van aankomende week zult ontvangen. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Emmy97