Klacht: te late levering

op 30 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou de shirts twee weken terug op een vrijdag moeten ontvangen. Daar kregen we een mail over en het zou vertraging hebben en dus tot vorige week vrijdag duren. Vanaf toen niks meer gehoord en nog steeds niks binnen.

Gewenste Oplossing:

Als het binnen komt en er goed gecommuniceerd wordt over de mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 19:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Niels,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling tot op heden niet is afgeleverd.
Er is helaas het e.e.a. mis gegaan in het distributieproces van uw bestelling.

Wij zullen u uiterlijk 1 juni inlichten over de actuele status en de mogelijkheden.
Onze excuses dat u dit ongemak heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Neelz