Klacht: te late bussen

op 17 september 2018 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

hallo ik wil even een klacht indienen over de bussen van connexxion
dat de bussen dagelijks te laat zijn bij de halte rome flat in uithoorn
mijn vrouw moet dagelijks met de bus naar haar werk toe in amstelveen
ze neemt altijd de 347 naar metro station poortwachter maar er rijden nu 3 bussen van uithoorn busstation naar amstelveen en amsterdam de 347 heeft dagelijks vele minuten vertraging de 348 dat is de buslijn naar amsterdam zuid rijd gewoon een andere route en die staat dan bij poortwachter gewoon te wachten tot de 347 hem passeerd en er weer achter aan rijd en dan komt er nog een bus na dus soms rijden ze in colone achter elkaar aan maar de vertraging loopt steeds meer op en klachten bij connexxion neer leggen heeft geen zin die reageren nergens op of na 3 weken dat het niet te voorkomen is met vertraging maar wel de volle pond betalen voor het openbaar vervoer dus ik hoop dat jullie er dan eens na zullen kijken

ik ben pas te vreden als ze eens normaal op tijd rijden en minder op het busstation staan te praten met elkaar daar loopt het al uit op een vertraging van enkele minuten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dick2258