Klacht: te late bezorging en in verkeerde bus

op 25 juli 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Vanaf juli 2015 heb ik regelmatig gebeld met de klanten service, de krant valt altijd rond 7.40 in de bus en op zaterdag na 8.30. Iedere keer wordt beloofd we doen er wat aan.Tot op heden juli 2016 is er niets veranderd. Ik heb de kranten bezorger regelmatig persoonlijk gevraagd of het mogelijk is dat de krant + 7.15 wordt bezorgd. Haar antwoord was, in de winter niet! Nu is het zomer gebeurt het nog niet, uit boosheid gooit ze de krant in de buiten bus, afspraak is, in de bus van de voordeur. U geeft bezorgtijden aan, door de weeks vóór 7.00 en op zaterdag 7.30. Sorry maar dit hebben wij helaas v.a.juli 2015 nooit meer meegemaakt, daarvoor wel! Deze bezorgster heeft 4 verschillende kranten, De Gelderlander, Trouw, AD en VK. Ik weet dat een aantal mensen de krant hebben opgezegd vanwege de bezorgproblemen en/of houding van de bezorgster.

Wij zijn tevreden als de krant tussen 7:00 en 7.15 door de week wordt bezorgd en op za 7:30-7:45, ofwel met een kwartiertje extra is te leven.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jenakeemink@xs4all.nl