Klacht: te late bezorging

op 26 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sandd garandeerde een bezorging van kerstkaarten op vrijdag 22 december 2017 mits de kaarten tijdig bezorgd waren, tenminste vóór dinsdag 19 december 2017, 12.00 uur. Ik heb 80 kaarten in de postbus van Sandd in Posterholt gestopt op vrijdag 15 december, 17.30 uur. Dus meer dan tijdig. Alleen….. er is geen kaart bezorgd voor de kerst. Zeer teleurstellend. Een volgende keer bedenk ik mij voordat ik nog iets met Sandd verstuur !!

Gewenste Oplossing:

Hier is geen oplossing meer mogelijk. Het kwaad is reeds geschied en niet meer herstelbaar.Hooguit een teruggave van € 40.- aan Sanddzegels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul van den Boom