Klacht: Te late bezorging

op 19 maart 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een pizza besteld om 17.15 die pas om 18.30 werd geleverd aangezien ik daarna weg moest en dus heel snel moest eten, ben ik niet tevreden. Dit is de reden waarom ik weg gegaan ben bij jullie concurrent omdat er steeds te laat bezorgd werd. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een schappelijke korting krijg op mijn bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Bericht van New York Pizza

2 maanden geleden - Beste Paul, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Zou je je naam, email adres, telefoonnummer en het ordernummer kunnen mailen naar marketing@newyorkpizza.nl? Dan ga ik ervoor zorgen dat je klacht terecht komt bij de desbetreffende vestiging. Met vriendelijke groet, ^ Emanuella van New York Pizza

Alle klachten die gemeld zijn door Feyenoord 123