Klacht: te late berichtjes/telefoon!!!!!

op 01 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik krijg regelmatig mijn sms/email berichten later!!! echt irritant heb er al over gebeld maar volgens hun is er niks mis met mijn bereik!! volgens simpel ligt het probleem waarschijnlijk aan mijn gsm ,ja …. dit is mijn derde gsm al en bij alle drie had ik er last van mijn vriend heeft ook een abonnement bij simpel en hij heeft nergens last van (hij heeft wel internet op zijn gsm) en ik heb zelfs last met gebeld worden dan kunnen ze me ook niet bereiken volgens mijn heb ik regelmatig last van het netwerk van t mobile daar ben ik ook weg gegaan voor het zelfde probleem

als ik gewoon mijn berichten en telefoontjes op tijd krijg.... is wel zo makkelijk lijkt me

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Beste jolanda13, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u e-mail en sms-berichten verlaat ontvangt. Ik heb uw melding gecontroleerd en zie dat het netwerk in uw omgeving optimaal is. Daarbij is er bij uw abonnement geen mobiel internet inbegrepen. Vermoedelijk worden de problemen die u ervaart met het verlate ontvangen van e-mailberichten veroorzaakt door uw Wifi-signaal. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de provider voor uw diensten aan huis. Zojuist heb ik telefonisch contact met u opgenomen om uw melding te bespreken. Hierbij heb ik een afspraak met u gemaakt om opnieuw telefonisch contact op te nemen, daar wij enkele voorbeelden nodig hebben omtrent de verlate sms-berichten. Zodra ik deze voorbeelden van u heb mogen ontvangen, kan ik uw melding in totaliteit voordragen aan de technische dienst. Ik hoop u dan ook morgen opnieuw te kunnen spreken. Met vriendelijke groet, Stefan Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda13