Klacht: Te late aflevering,

op 23 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Geachte heer, mevrouw,
Op 25 mei 2017 een partytent bij OTTO besteld, zou na een week geleverd worden, na vele mails en vele beloftes, wordt de aflevering pas, 24 juni 2017.
Wij hebben in die die tijd geprobeerd om te bestelling te annuleren, er wordt niet voldaan aan onze vraag wel vele loze beloftes.
Partytent met de bezorger, en op aanraden van de klantenservices , de bestelling terug gestuurd.
Nu zijn we weer weken verder en er wordt niets ondernomen, om onze rekening te annuleren.
Maken vele beloftes en komen ze niet na, ik ben het spuugzat om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Kunnen jullie ons helpen?
m.v.g.. de gedupeerde

als mijn vragen worden opgelost voor wat betreft onze rekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

1 maand geleden - OTTO heeft telefonisch contact opgenomen met de klant en excuses aangeboden vanwege alle vertraging. Inmiddels is de retourzending in mindering gebracht op de rekening van de klant. Zij is hiervan op de hoogte gebracht. Tevens zal de klant een waardebon toegezonden krijgen voor al het ongemak wat zijn heeft ondervonden. met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 juli 2017 om 09:45 geantwoord