Klacht: Te langzame internetverbinding

op 02 oktober 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Mijn abonnement is een Alles in één met G250 of wel 250 Mbits/sec up en down. Dat komt overeen met ca 31 MByte/sec. Mijn downloadsnelheid, vandaag 2-10-2016 is ca. 4 MByte/sec en upload is can 11 MByte/sec.
TV-ontvangst vaak met stilstaand beeld en brokkelende vierkante blokjes.

Bij de gegarandeerde down- en uploadsnelheid van 250 Mbits/sec.
Verder zou een normaal, storingvrij beeld wenselijk zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:41 geantwoord

Bedankt voor het telefoongesprek zojuist.

Vervelend om te horen dat u dergelijke storingen ervaart met uw internet en tv. Omdat uw klacht op dit moment nog niet als storing aangemeld is in ons systeem hebben wij samen afgesproken hier aan te gaan werken.

Met betrekking tot uw internet hebben wij afgesproken dat u met de PC direct aangesloten op het modem een 3 tal momenten noteert waarop u de trage verbinding ervaart. Als u 3 momenten heeft verzameld neemt u bij voorkeur telefonisch contact op voor het aanmelden van deze storing.

Een vergelijkbaar melding is nodig voor de tv storing die u ervaart. Wij willen graag 3 momenten ontvangen waarop u blokkerig beeld ervaart met de tijd, datum, duur van de storing en zender waarop u de storing ervaart op dat moment.

U kunt de storingen telefonisch aanmelden door te bellen met onze helpdesk op 088 2249 111. De helpdesk is bereikbaar op ma-vrij van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Ik hoop u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben hierover en sluit vooralsnog deze klacht.

Nitin
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door poonjan