Klacht: Te lange lever tijd.

Zeer teleurgesteld klant op 20 augustus 2020 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Inmiddels ben ik al de zoveelste klant die de bestelling te laat binnen krijgt.
14 weken geleden hebben wij een bank en een tafel besteld. Ondertussen een paar keer gebeld want dit was niet de tijd indicatie die we mee hebben gekregen.
14 weken lang zitten wij zonder bank.. ik (als zwangere vrouw) zit continu op mijn bed boven in m’n slaap kamer want de tuin stoelen zitten niet comfortabel voor mij. Nou weet ik dat mijn bank vorige week aangekomen is en mijn tafel komt pas over 1,5 week.. dus nog langer wachten! Ik heb ze weer gebeld en heb gezegd dat ik de tafel niet meer hoef en m’n bank zsm bezorgd wil hebben!
En natuuuurlijk moet ik zoals gewoonlijk weer wachten.

Ik hoef mijn tafel niet meer als het zo lang moet duren en verwacht een tegemoetkoming van komfor home! Na alle beloftes die ze gemaakt hebben en vervolgens geen 1 zijn nagekomen, ben ik zeer teleurgesteld in dit bedrijf.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Konfor Home over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Konfor Home in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Zeer teleurgesteld klant

2 jaren geleden - Inmiddels heb ik de bank en de tafel binnen gekregen. Bank in de verkeerde kleur natuurlijk! Want er is niks wat goed kan gaan bij dit bedrijf. Er zijn veel punten die gewoon laten zien hoe slordig dit bedrijf te werk gaat. In de winkel zeiden ze tegen ons, “Onze meubels zijn van hoge kwaliteit en komen uit Polen of Italië!” Hun bezorg team zegt dat dat niet waar is, alles komt uit Turkije en wordt daar verkocht voor een flop. Is misschien ook fijn om te weten. ;)

Konfor Home

Heeft op 03 maart 2021 om 15:18 geantwoord

Beste Klant,

Wat vervelend om te lezen dat u ervaring bij Konforhome zo slecht is verlopen.

Wij werken met geen enkele leverancier vanuit Turkije, Wel uit Italie, Duitsland, Denemarken en Nederland

Indien u nog steeds met klachten zit, kunt u deze altijd indienen per e-mail naar [email protected] Wij gaan dan proberen het met u op te lossen.

Indien u nog andere vragen heeft kunt u het klantenservice nummer bellen.

Team Konfor Home

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Konfor Home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zeer teleurgesteld klant