Mijn Klacht:
Inmiddels ben ik al de zoveelste klant die de bestelling te laat binnen krijgt.
14 weken geleden hebben wij een bank en een tafel besteld. Ondertussen een paar keer gebeld want dit was niet de tijd indicatie die we mee hebben gekregen.
14 weken lang zitten wij zonder bank.. ik (als zwangere vrouw) zit continu op mijn bed boven in m’n slaap kamer want de tuin stoelen zitten niet comfortabel voor mij. Nou weet ik dat mijn bank vorige week aangekomen is en mijn tafel komt pas over 1,5 week.. dus nog langer wachten! Ik heb ze weer gebeld en heb gezegd dat ik de tafel niet meer hoef en m’n bank zsm bezorgd wil hebben!
En natuuuurlijk moet ik zoals gewoonlijk weer wachten.
Gewenste Oplossing:
Ik hoef mijn tafel niet meer als het zo lang moet duren en verwacht een tegemoetkoming van komfor home! Na alle beloftes die ze gemaakt hebben en vervolgens geen 1 zijn nagekomen, ben ik zeer teleurgesteld in dit bedrijf.
