Klacht: Te lang wachten aan de telefoon

op 16 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb hen 23 minuten gewacht aan de telefoon.
Ik heb uiteindelijk gewoon de telefoon opgehangen, omdat ik het te lang vond duren.

Gewenste Oplossing:

Als ze snel de telefoon opnemen. ( binnen een paar minuten).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 september 2016 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aliyaser,

Vervelend dat je zo lang aan de telefoon moet wachten. Op dit moment is het erg druk, dat is de reden dat het ook aangegeven wordt als je belt. Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Graag ontvangen wij jouw vraag via de mail zodat wij jou kunnen helpen.
In afwachting van jouw reactie.

Met vriendelijke groet,
Joyce de Vries
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Aliyaser