Klacht: te lang op mijn product moeten wachten en problemen met retourneren

op 16 juli 2016 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb te lang op mijn product moeten wachten zonder daarover ingelicht te worden.
heb zelf diverse malen moeten vragen waar mijn artikel bleef.
kreeg pas na meerdere keren mailen een berichtje terug dat het vertraagd was.
uiteindelijk zonder een bericht te krijgen het artikel ontvangen.
dit bleek enorm tegen te vallen, dus wilde het artikel terugsturen.
volg de procedure via de site, dit werkt dus niet.
weer gemaild, kreeg na diverse mailwisseling pas het adres door waar naar ik het terug kon sturen.
moet ik het naar Frankrijk terugsturen, terwijl ik wat in Nederland gekocht heb.
weer gemaild, waarom dat zo was, maar krijg alleen als antwoord dat als ik de verzendkosten van 13 euro ook terug wilde hebben ik wel kortingsbonnen kon krijgen!!!
bij normale internetwinkels kan je een artikel gratis terugsturen.

Gewenste Oplossing:

ik heb dus 5,50 euro verzendkosten moeten betalen om het te krijgen en moet dus zelf weer 13 euro betalen om het terug te sturen.
vind dit zeer onbeschoft, zou wel netjes zijn als zij dan de verzendkosten voor hun rekening nemen en dus het totale bedrag terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijke01973