Klacht: Te lang Gewacht en SLECHT Behandeld

op 28 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een box spring bij jullie besteld en ik moest er al 2maanden op wachten. oke kan ik begrijpen hij was in de aanbieding . dus de datum dat ij binnen zou komen werd ik gebeld dat hij er nog niet was, en dat heb weer een maand langer duurde . dat wasdus niet de afspraak en ben daar ook heel boos over. wat mij nog bozer heeft gemaakt is dat ik na de winkel ben gegaan en dat ik er achter ben gekomen dat het bed wel op die datum gelevert was. dus kon ik me bed wel op die dag krijgen !. oke de dag dat ik me ben heb gekregen is het gewoon in me gang neer gekwakt en zijn e weg gegaan geen ene woord gesproken of gezegt tegen mij .

Gewenste Oplossing:

ik vind dit dus niet kunnen . ik zou graag een vergoeding of iets willen want ik vind dit geen stijl om met mensen om te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sarita