Klacht: te laay

op 03 december 2019 over Trevvel in de categorie Taxibedrijven

de taxi kom ieder x te laat met ophalen in de ochtenden en iedere x te laat als school klaar de dagen en tijden die ik doorgeef worden niet genoteerd of naar de cabman gestuurd waardoor er vrijwel altijd spraken is van laat komingen en laat thuis zijn ik ben daar niet van gediend vooral niet met het examen jaar en toetsweken door jullie heb ik 2 toetsen gemist en niet kunnen maken waardoor ik onvoldoende voor het vak staat waardoor ik mogelijk niet kan deelnemen aan het examen traject door jullie schuld ik hoop dat hier wat aan gedaan anders komen er gevolgen op die iet fijn gaat zijn zoals contract opzegging de probleem lig bij de administratie en niet bij de chauffeurs doe er ook iets aan ik sta iedere x voor niks een half uur in de wachtlijn om iets door te geven waar vervolgens niks mee gedaan word

ik ben pas tevreden wanneer er
- op tijd word opgehaald van huis
- op tijd word opgehaald van school
- een vaste chauffeur
- alle tijden wijzigen echt worden genoteerd er iets mee gedaan word

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trevvel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trevvel nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Trevvel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trevvel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Trevvel

Heeft op 03 april 2020 om 12:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, en dat u steeds te laat wordt opgehaald. Graag zou ik dit voor u willen uitzoeken in ons systeem als u uw klantgegevens zoals geboortedatum kunt toesturen naar [email protected]? Alvast bedankt voor uw medewerking.

In afwachting op uw reactie.

Berrin
Trevvel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ruwendly