Klacht: Te laat of niet bezorgen van de krant.

op 28 maart 2013 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de laatste 3 weken 2x geen krant gehad, hierop gereageerd maar geen krant nabezorgd.
Vervolgens komt de krantenbezorger de laatste maanden geregeld te laat. Iets wat eerder bijna nooit voorkwam.
Mocht dit in de toekomst voortduren (zonder reden) dan overweeg ik om de krant op te zeggen.
Verder vind ik het niet erg servicegericht om na een melding van geen krant ontvangen beloven om na te bezorgen en dit vervolgens niet te doen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon simpelweg de krant op tijd, beloftes nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb De Limburger een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LECRAM