Klacht: te laat én boete

op 20 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de diploma-uitreiking van mijn dochter moesten we (groep van 7 personen) vrijdag 17 januari om 13.00 op de Universiteit in Amsterdam zijn. We vertrokken om 10.27 in Hemond Brouwhuis en zouden om 12.20 in Amsterdam arriveren. Maar helaas kregen we in Eindhoven te horen dat de trein niet verder ging dan ’s Hertogenbosch. Ons werd geadviseerd om via Rotterdam te reizen. In Rotterdam aangekomen, namen we de eerste de beste trein naar Amsterdam en dat bleek een trein te zijn waarvoor we nog een toeslag hadden moeten betalen. Dit hadden we niet gedaan met als resultaat 50 euro boete! Dus én ruim een half uur te laat op de buluitreiking én een hoge boete én een smet op een dag die juist heel feestelijk had moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

-Teruggave van de boete van 50 euro.
-Gedeeltelijke teruggave van het groepskaartje vanwege het feit dat we 45 minuten later aankwamen dan gepland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 21 januari 2014 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant verwezen naar de regeling Geld Terug Bij Vertraging.

Alle klachten die gemeld zijn door d.heusschen