Klacht: te laat bus of komt niet

op 20 juli 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet vaak de bus 151 of 155 nemen van Schoorl naar Alkmaar.
De bus komt zelden op tijd of komt helemaal niet.

En daardoor kom ik niet op tijd voor mijn werk en studie. Tevens kom ik vaak kan ik de trein in Alkmaar station halen.

Ik vind het erg vervelend want het is ook de enig bus die van Alkmaar naar schoor rijdt.

Gewenste Oplossing:

Tot nu nooit
m
de bus (of zorgen dat meer bussen naar schoorl rijden special op vakantie tijd) op tijd komt en hij moet komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door firas