Mijn Klacht:
De folders worden al maanden pas op dinsdagavond bezorgd.De winkels zijn dan niet meer geopend en op maandag gaan de reclames al in.
Hierdoor zijn vaak de aanbiedingen al op woensdag weg.Hierbij komt ook nog dat ik van woensdag tot er met vrijdag werk.
Ik ga er vanuit dat als de reclame op maandag ingaat,de folders ook op maandagochtend bij de mensen op de mat hoort te liggen.
Dat is het doel van de adverteerderfabrikant.
Gewenste Oplossing:
Als de folders bijtijds bezorgd worden(met ingang van de aanbiedingen)


