Klacht: te laat bezorgen of geheel niet

op 28 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden wordt de krant te laat bezorgd of geheel niet. IK moet wel op tijd betalen , maar geen krant Service is super slecht. Kort om ik kan beter m9jn krant opzeggen . Logisch dat de telegraaf geen nieuwe klanten krijgt en alleen maar verliesd

Gewenste Oplossing:

Krant op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juli 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Schoonneveldt,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u bezorgproblemen ervaren heeft.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door van schoonneveldt