Mijn Klacht:
De folders worden al weken te laat bezorgt. Het wordt al tijde na dinsdag 11 uur bezorgt. Zelf regelmatig pas op woensdag. Ik geloof dat dit niet de bedoeling is. Dan kunnen we de reclames al vergeten , en de blaadjes wel gelijk in de kranten doen.
Met vriendelijke groet,
Monica Valk
Gewenste Oplossing:
Als ze natuurlijk op tijd bezorgd worden

