Klacht: Te korten rolgordijnen

op 20 augustus 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben 2 weken geleden twee rolgordijnen bij de Leen Bakker van Gorinchem besteld en de vraag was dat de breedte van de stof van Gordijn 220 cm is maar het is een fout van u collega geweest dat zij het totale afmeting van de gordijn inclusief bevestiging doorgegeven aan de fabrikant. Dus de breedte van de gordijn is nu 216 cm exclusief bevestiging. We wisten ook niet hoe groot de bevestigingen waren dus hoe konden wij weten hoeveel we moesten meten. En de medewerkster confirmeerde ook dat we de breedte van de stof bedoelde. Nu hebben ze een te korte rolgordijn besteld en ze willen geen geld terug geven of een langere bestellen terwijl het de fout van de medewerkster was of van de fabrikant.

Gewenste Oplossing:

Langere rolgordijnen of ons geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nasir