Klacht: Te korte trein

op 26 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De intercity Amersfoort-Amsterdam van 06:39 is altijd te kort (maar 4 bakken) waardoor er te weinig zitplaatsen zijn. Het is in de spits een zeer drukken lijn en in Hilversum stappen altijd veel passagiers in. Als je niet snel genoeg bent met instappen, moet je staan. 1 of 2 treinen later zijn vaker wel langer.

De IC Amsterdam-Amersfoort van 06:35 heeft wel altijd 7 bakken en is praktisch leeg.

Bij de vorige dienstregeling was de trein in dit traject in de spits wel altijd langer.

Ik ben tevreden als de intercity Amersfoort-Amsterdam van 06:39 weer langer is en voorzien van 7 treinstellen ipv 4 bakken waardoor de kans op een zitplaats veel beter is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 09:08 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door boudewijnb