Klacht: Te korte trein

op 26 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De intercity Amersfoort-Amsterdam van 06:39 is altijd te kort (maar 4 bakken) waardoor er te weinig zitplaatsen zijn. Het is in de spits een zeer drukken lijn en in Hilversum stappen altijd veel passagiers in. Als je niet snel genoeg bent met instappen, moet je staan. 1 of 2 treinen later zijn vaker wel langer.

De IC Amsterdam-Amersfoort van 06:35 heeft wel altijd 7 bakken en is praktisch leeg.

Bij de vorige dienstregeling was de trein in dit traject in de spits wel altijd langer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de intercity Amersfoort-Amsterdam van 06:39 weer langer is en voorzien van 7 treinstellen ipv 4 bakken waardoor de kans op een zitplaats veel beter is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door boudewijnb