Klacht: Te korte trein

op 09 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Regelmatig komt het voor dat de sprinter die alleen tussen Kampen en Zwolle rijdt veel te kort is. Hierdoor moeten mensen opgepropt in de gangpaden en bij de deuren staan of mensen moeten op het perron wachten op de volgende trein. Het is altijd ontzettend druk in deze trein, vooral om 08:02 vanuit Kampen en tussen 4 en 6 vanuit Zwolle. Kunnen hier ook extra coupés ingezet worden?

Ik ben tevreden als er extra coupés ingezet worden en ik normaal de trein in kan lopen. Staan is niet erg, maar dan liever niet met 40 mensen op 3 vierkante meter.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 11:34 geantwoord

Geachte mevrouw Vaandering,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 9 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U geeft aan dat u structureel te maken heeft met te korte en hierdoor te volle treinen op uw traject. Het spijt mij te vernemen dat uw reis hierdoor minder comfortabel verloopt. Onze excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis naar wens verloopt.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine Vaandering