Klacht: Te korte stop om in te stappen op station Doetinchem de Huet

op 29 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We stonden met de fiets klaar om in te stappen, trein stopte, deuren gingen open, plaats voor fietsen vol, direkt naar voorkant trein gefietst om daar in te stappen, maar halverwege het fluitje en gingen de deuren dicht. Machinist zag ons, trein heeft nog geen 20 seconden stil gestaan, we vinden het verre van netjes om zo met de reizigers om te gaan. Trein van zaterdag 22 juli, 11:02 naar Winterswijk

Als personeel instructie heeft gekregen een redelijke tijd stil te staan op station, want dit was wel erg kort. Een vermaning naar bewuste machinist is op zijn plaats.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juli 2017 om 11:03 geantwoord

Beste Withagen,

In je klacht geef je aan dat er niet voldoende tijd was om in de trein te stappen. Doordat er geen plaats meer was voor de fietsen hebben jullie getracht om aan de voorkant in te stappen. De trein sloot echter de deuren en reed weg.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Je reactie heb ik doorgestuurd naar de regio zodat het besproken kan worden met de machinist. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Withagen