Klacht: te korte schroeven

op 17 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het jammerlijke is dat niemand mij gelooft maar het volgende heeft werkelijk plaatsgevonden: Na aankoop van een grote led TV Samsung EN een bijbehorende ophangbeugel arriveerden er twee monteurs van BCC om het geheel aan de muur te bevestigen. Bleek niet mogelijk: de schroeven waren te kort. Het volgende werd afgesproken: de juiste schroeven zouden worden opgestuurd waarna er een nieuwe afspraak moest worden gemaakt om een tweede poging te wagen om het geheel aan de muur te bevestigen. Nu drie weken later nog steeds geen schroeven. Na enkele telefoontjes nog steeds geen schroeven. Wel 69,95 voor deze mislukte actie moeten betalen. Mijn advies: leg een paar doosjes schroeven in uw montage auto. Ik wacht nu nog rustig af maar weet wel dat de service van BCC zwaar onder de maat is.

Gewenste Oplossing:

met de komst van 3 a 4 schroefjes en 69,95 retour op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 23 september 2016 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Veenbrink,

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken.
De schroeven zijn inmiddels binnen en onze installateurs hebben alles in orde gemaakt.
Ik stort de installatiekosten terug als compensatie voor de overlast.
Fijn dat alles is opgelost!

Met vriendelijke groet,

Marlies
Medewerker Customer Care

--- --- --- --- --- --- --- --- ---- --- --- --- --- --- ---

Alle klachten die gemeld zijn door Nankosan