Klacht: Te korte geldigheid bioscoopkaartcadeau

op 16 juli 2012 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

gisteren, 15 juli 2012, wilden wij gebruikmaken van een bioscoopcadeaukaart die ons op 9 januari 2012 cadeau is gedaan. Ondanks dat wij van mening zijn dat een dergelijk cadeau niet slechts een jaar geldig mag zijn ( er is immers door iemand voor betaald), was dit nu niet waar wij ‘bang’ voor waren. Echter, wat schetst onze verbazing toen de kaart al op 2 februari 2012 verlopen bleek. Nu zou het kunnen zijn, dat de gulle gever de kaart al had liggen, maar bij navraag blijkt dat dus echt niet zo te zijn geweest. er stond ook een persoonlijke boodschap in de kaart geschreven. Daarbij vond ook de bioscoopeigenaar het vreemd, want hij had diezelfde dag iemand anders moeten teleurstellen, waarbij de kaart op EXACT dezelfde dag verlopen zou zijn. Ook zij stond met haar mond voor tanden, omdat het cadeau nog geen jaar oud was. dit klopt dus van geen kant, daar zijn wij het wel over eens. Vooral vervelend voor de gever, die hier gewoon goed geld voor heeft betaald en heel naar richting bioscoopcadeau, omdat zij middels verkeerd gecodeerde kaarten (maar eigenlijk sowieso met een elegieën van slechts 1 jaar) haar zakken lijkt te vullen. Dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Ik ben tevreden met een schadeloosstelling voor het bioscoopkaartje, een portie popcorn en een maal drinken, waarvoor de kaart garant zou moeten staan. Plus daarbij een verklaring hoe de kaart al binnen een maand verlopen kan zijn geweest. heel fijn zou het in het algemeen ook zijn, wanneer de geldigheidsduur van een dergelijke cadeaukaart langer zou zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjanie14