Klacht: te korte betaaltermijn factuur

op 03 juli 2012 over Telefoongids in de categorie Uitgever

In juni verstuurt De Telefoongids altijd de factuur voor vermelding in De Telefoongids. De facturatietijd die het bedrijf geeft is 14 dagen. Al jaren verzoek ik vriendelijk de factuur 3 weken eerder te versturen, met facturatietijd van 5 weken. Dit i.v.m. onze vakantie in juni, en die van vele anderen. Kost het bedrijf geen extra moeite, het betekent gewoon iets eerder inplannen van het versturen van de facturen. Winst is dat u van een deel van de mensen enkele weken eerder het bedrag krijgt overgemaakt, en van meer mensen op tijd.
Reactie is
Ik kan u verder niet op een andere manier de uitleg uitleggen.
Het is een technisch probleem en daarom kan dit niet.

Wat nou technisch probleem, ze kunnen toch gewoon drie weken eerder die facturen de bus op doen? Vooral omdat ze aangeven dat ze de vermelding niet opnemen als niet binnen 14 dagen betaald wordt!!

5 weken betaaltermijn factuur met dezelfde einddatum

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoongids in behandeling genomen

Telefoongids

Heeft op 18 juli 2012 om 10:24 geantwoord

Beste heer/mevrouw Kralus,

Bedankt voor uw reactie. Het betalingsysteem voor Extra Vermeldingen Particulier is een automatisch proces. Per editie wordt er eenmalig facturen uitgestuurd. Het betalingsproces voor particuliere vermeldingen wordt niet aangepast. Het is inderdaad zo dat indien een betaling niet op tijd binnen is, dat de vermelding automatisch wordt geannuleerd.Wij adviseren u derhalve de betaling van de Extra Vermelding Particulier op tijd te voldoen.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoongids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telefoongids beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kralus