Klacht: Te kleine kleding en verkeerde verzendwijze

op 18 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 26 november 2013 heb ik een bestelling met 6 stukken kleding geplaatst bij light in the box. 3 stuks waren vertraagd, de andere 3 niet. Er was destijds een actie waarbij expedited shipping gratis was en daar heb ik dus ook gebruik van gemaakt. Toen het eerste deel echter aan kwam bleek het allemaal te klein te zijn terwijl het al een grotere maat was dan ik in nederland zou nemen. Daarnaast kwam de rest van de bestelling, verzonden op 13 december, pas op 11 januari aan. Dit is dus RUIM buiten de 3-5 dagen marge en ik moest er ook nog eens €35 verzendkosten voor betalen. Ik heb meteen na het eerste deel te hebben ontvangen contact opgenomen met de klantenservice, maar het is net of ik met een robot zit te praten. Steeds als ik vraag hoe dit kan en wat er mee gedaan kan worden verwijzen ze me naar het retour beleid en beantwoorden verder geen enkele vraag. Aangezien het geen kwaliteitsproblemen zijn krijg ik sowieso al maar 85% terug en daarnaast ook die €35 betalen? Dat gaat me te ver. Weet iemand wat ik hiermee kan doen of hoe ik op alternatieve wijze contact me ze kan leggen, want ik weet me echt geen raad meer.

Met de 85% terruggave kan ik vrede hebben maar die verzendkosten wil ik kostte wat kost terug want er staat ook bij de bestelling zelf dat het om Free Expedited Shipping gaat en ik denk dat het tweede deel van dezelfde bestelling met normale verzending is opgestuurd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:41 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox