Klacht: te klein.

op 10 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Beste koopjes deal.
Wij hebben bij U enige tijd geleden twee van die windschermen gekocht.
De man die ze voor ons zou bevestigen was ziek.
Gisteren avond kwam hij ze bevestigen.Ze zouden 3 meter breed zijn, daar hadden wij ze voor gekocht.Maar ze zijn 25 cm korter. Dat klopt dus niet.De plaats waar wij ze moeten bevestigen moet 3 meter zijn. Wij komen nu te kort.Het moet n.l voor een ingang van muur tot muur van 3 meter. Nu hebben wij dus een probleem en hier niets aan.Hopenlijk kunt U hier iets aan doen.met vrd groeten Lde Kock.Geldermalsen. Pr Marijkeweg 12 4191 xl.

Of U dit aub voor ons gaat oplossen.Want zo kunnen wij ze niet gebruiken en hebben er nu niets aan.
Met onze vriendelijke groeten.
Leen en Marian de Kock.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 12 juni 2017 om 09:38 geantwoord

Beste Leen,

Allereerst leuk om te vernemen dat u bij ons een bestelling geplaatst heeft. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de windschermen korter zijn dan aangegeven.
Direct hebben wij uw bestelling opgezocht. U heeft windschermen van 150 x 300 cm bij ons besteld.

Wij gaan voor u een retour-aanvraag indienen om de windschermen kosteloos om te ruilen. U wordt binnen 2 werkdagen gecontacteerd voor de retour-procedure van de windschermen. Zodra de windschermen weer bij ons retour zijn, zullen wij deze nakijken en u alsnog voorzien van de juiste windschermen.
Excuses voor de geleden ongemakken!

Team Webcare
Koopjedeal.nl