Klacht: Te hoge rekening

op 04 augustus 2017 over Toshiba in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ruim een jaar geleden een tochiba laptop gekocht.
Na 1 jaar heeft de accu het begeven.
De garantie van 1 jaar was bij inlevering 10 dagen verlopen.
Hiervoor kreeg ikmeen rekening gepresenteerd van 180 euro, dat vond ik zeer onredelijk.
1e omdat de prijs van een accu van 180 euro veel te hho is in verhouding van de nieuwprijs (30%).
2e mag ik uitgaan dat een accu 3 tot 5 jaar meegaat, als ik uitga van 3 jaar ben ik bereid bij te betalen. 30%
Ik heb schriftelijk gereageerd en direct gevraagd om een coulance regeling.
Op dat bericht werd negatief gereageerd.
Ik heb er ook op gewezen dat ik 2jaar pick up en return garantie heb, ik heb daar geen gebruik van gemaakt, dus alle kosten heb ik tot zover v8or eigen rekening moeten nemen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer Tochiba mij een redelijke coulance regeling aanbied.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toshiba

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toshiba nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Huijgen