Klacht: Te hoge rekening

op 30 juli 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een abonnement van 3euro per maand, zonder internet, waarvan ik bericht heb gekregen dat het per augustus 4 euro wordt. Na een hoge rekening heb ik het bedrag gestorneerd. Vorig jaar was dit precies hetzelfde gezeur, ik heb toen gebeld er zijn toen allerlei handelingen gedaan met de telefoon en alles stond goed ingesteld, ik heb toen van het teveel betaalde bedrag een terug tegoed gekregen en wat schets mijn verbazing een jaar later nadat mijn terugtegoed op was krijg ik weer een hoge rekening. Net weer contact gehad en ik heb volgens jullie in juni internet gebruikt, hoe kan dit!, ik heb niets aan mijn telefoon veranderd, ik gebruik alleen mijn telefoon en nu moet ik het oplossen door dit te doen. Ik ben heel erg teleurgesteld, als ik een abonnement neem van nu 4 euro zonder internet, hoe kan dit dan voorkomen als ik 100% zeker weet dat ik niets heb verandert. Ik ben al zo lang klant bij jullie en nu maak ik voor de 2e keer dit mee. Wat moet ik doen om dit iedere keer te voorkomen! Ik hoop op een snelle afhandeling en hoop in ieder geval dat ik niet wordt afgesloten!! Met vriendelijke groet een teleurgestelde klant

Ik ben tot verleden jaar heel tevreden geweest en er waren totdan toe nooit problemen!!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 500411301