Klacht: Te hoge kosten van abonnement.

Dadinka op 11 december 2021 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Ik ben een vrouw van 76 en eens werd door u van mijn rekening een zeer hoge bedrag van 259 euro afgeschreven. Van mijn pensioen kan ik het mij niet veroorloven en daarom mijn vriendelijk verzoek om mijn abonnement stop te zetten en dat zo snel als mogelijk, uiterlijk per 31.december 2021. Ook mijn verzoek om het bedrag van 10 manden terug op mijn rekening te storten. Graag zie ik uw schrijven tegemoet, met vriendelijke groet,
Daria van Kenna

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug kreeg want ik kan het niet dragen, levensmiddelen zijn duurder geworden de laatste tijd en mijn pensioen blijft het zelfde. Ik ga donkere kerstdagen tegemoet. Ik kom uit Slowakije en heb via MyHeritage veel familie gevonden en ook aangespoord om lid te worden, ik zal het wel missen maar kan niet anders. Misschien dat een basis abonnement nog voor mij mogelijk zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dadinka