Klacht: Te hoge eigen bijdrage en over verkeerde periode

op 22 juni 2016 over CAK in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het CAK heeft een te hoge eigen bijdrage berekend en ook over een verkeerde (te lange) periode.
Ben sinds november 2015 opgenomen geweest in de Woenselse Poort te Eindhoven, maar het CAK berekend een eigen bijdrage sinds augustus 2015. Heb toen een ribw woning aangeboden gekregen, maar er nooit gewoond.

Gewenste Oplossing:

Als ik de teveel ingehouden bedragen terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 22 juni 2016 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij geschreven dat wij al acties hebben uitgezet om de verkeerde opnamedatum aan te laten passen. Deze klant heeft ons hier al over gebeld. De hoogte van de eigen bijdrage is na het verzoek van de klant al aangepast. Daarom sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ConstantijnVR