Klacht: Te hard rijden

Wassenbergh op 14 april 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In het dorp waar we wonen ( Herkenbosch red.) geldt een maximum snelheid van 30 kmuur. Veelvuldig dendert de bus hier langs ons huis met 50kmuur of meer, vooral ‘s morgens vroeg. Heb dit ook bij de gemeente gemeld ( 2 weken geleden ).Zij zouden het doorgeven aan Arriva. Het harde rijden gaat echter onverminderd voort vandaar dat ik me via deze weg rechtstreeks aan Arriva richt.Vraag is dan ook om uw chauffeurs te vragen om de snelheid in acht te nemen.

Als de maximum toegestane snelheid van 30kmuur in de dorpskern wordt aangehouden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen, In je bericht geef je aan dat de de bussen te snel door Herkenbosch rijden door 50 kilometer per uur te rijden in plaats van 30 kilometer per uur. Zou je willen aangeven om welke buslijn dit gaat en in welke straat? Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Arriva Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Wassenbergh

1 jaar geleden - Goedemorgen Jan, wij wonen op de Europalaan Oost 43 , volgens mij is dit bus 62,dit lees ik tenminste vaker achterop de bus,maar weet ik niet zeker. Peter

Arriva

Heeft op 14 april 2020 om 13:21 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het is uiteraard de bedoeling dat de bussen niet sneller rijden dan de maximumsnelheid. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling zodat dit verder in behandeling wordt genomen en verder wordt onderzocht.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

Jan
Medewerker Arriva Klantenservice

Wassenbergh

Heeft op 27 april 2020 om 21:26 geantwoord

Het harde rijden gaat onverminderd voort, echt belachelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Wassenbergh