Klacht: te goedbon

op 20 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb raamwasser gekocht €27.99Had twee Irisscheque €40
Had €12.01 over Kreeg geen geld terug moest bon bewaren
staat ook op €12.01 te goed
Heb strijkijzer gekocht en ze namen mijn kassabon met het te
goed niet aan Dit is toch niet terecht??

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als het te goed van €12.99 terug betaalt krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 mei 2016 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb vorig week een reactie geplaatst, maar ik vrees dat deze niet goed is doorgekomen, waarvoor excuus.

De tegoedbon had door de winkel ingenomen moeten worden.
Inmiddels heb ik u een cadeaukaart aan ter waarde van €15,- verstuurd.

Bent u in de winkel in de Nijmeegseweg geweest of in de Tegelpoort?
Dan bel ik hen hierover en zal uw klacht doorgeven aan de bedrijfsleider van de winkel.

Met vriendelijke groet,

Loraine
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wielgubbels