Klacht: Te frequent, TEVEEL ARTIKELEN PRODUKTEN UIT ASSORTIMENT !

op 08 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Eerder al (maanden geleden) ondermeer ook het Produkt SINOBLE-Kwark uit het assortiment. Maand geleden dan nog wel verkrijgbaar als
merk MENNEL (vergelijkbáar, waarschijnlijk zelfs hetzelfde produkt maar onder andere naamvoering 1 a 2 maanden geleden 2018 als MENNEL-kwark ! Ook nu dat als van laatstgenoemde Produkt kwark
MENNEL eveneens uit het assortiment genomen, althans vorige week en vandaag 080918 dus al niet meer op het schap bij JUMBO !
Kwakelijke zaak, want ik constateer steeds vaker bij Jumbo dat de goede -juist bij consument gewilde- produkten dat het de consument een lege schap laat zien..! JUMBO stop met dat voortdurende wijzigen, want dit gaat zo echt de verkeerde kant op .! Ik moet te vaak weer naar andere leverancier, daar baal ik echt van !

Mijn (onze) tevredenheid is gekoppeld aan hetgeen ik hierin bovenstaand als klacht (slechts nog onderdeel) heb aangevoerd en dat waarin JUNBO niet teveel de podukten (assortiement) moet gaan wijzigen ! Nog even en ik (wij) gaan naar andere SUPERmarkt, dat is dan een ding wat zeker is !

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TA-2018