Klacht: te duur voor wat je krijgt

op 19 september 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Kleine kamer (Muf), badkamer ( Muf) omdat er geen afvoer naar buiten was voor het douchen moest de kamerdeur openstaand, putje stonk ook, WC los van vloer, TV op verkeerde plek, je moest overdwars op bed liggen om te kijken, stopcontract kapot, geen koffie, geen koelkast.
Wel schoon, Buiten op het achterterras was het niet netjes onderhouden (Oud) en niet verzorgd. Geen trapje om naar buiten te gaan.
eetzaal volgepropt met tafels en stoelen, Weinig loopruimte. Ontbijt was goed maar geen luxe. Wij hadden dit van de kinderen gekregen omdat we 30 jaar getrouwd waren geweest, Sneu voor hun veel geld betalen. Ik vindt dit de toerist plukken.

Als we plm. € 75,00 terug krijgen. het waren 2 nachten voor € 243,00 excl. toeristenbelasting en exclusief Parkeergeld. Toersitenbelasting en arekeergeld oké, dat is niet anders maar de kamer was te duur.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennie1951