Klacht: te duur

op 17 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BCC rekend voor een stekker aan een kookplaat zetten omdat je geen andere keus hebt ( moet door erkend bedrijf ) en in het stopcontact en de kookplaat in het aanrecht gat laten vallen ( wat je zelf kan ) zonder af kitten 74,95 terwijl in hun voorwaarden 59 euro staat voor dit, na het aanspreken zeggen ze dat het de standaard procedure is..

Gewenste Oplossing:

als ze gewoon het juiste bedrag rekenen had ze zelfs nog gemazzeld om de kookplaat en oven al te verwijderen en zelf weg te brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 augustus 2017 om 17:56 geantwoord

wat is dat nou voor oplossing ?? Teken dat BCC weinig waarde hecht aan trouwe klanten en ook toegeeft dat het ze niet interesseert dat ze trouwe klanten verliezen en ook niet interesseert dat ook anderen niet adviseer om bij BCC te kopen, nooit meer BCC en het geld boek ik zelf wel terug,. opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door n.ero@home.nl