Klacht: te dure tickets

op 11 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

2 tickets Roger Waters 11 mei 2018
eindbedrag: 452,56 euro!
Ik heb nog een mail gestuurd naar viagogo om te annuleren maar dit zal niet lukken.

Dear Sandrijn,
Thank you for contacting us.

viagogo is a platform that enables ticket sellers to reach customers. Ticket sellers range from individuals with a spare ticket, to multi-national event organisers.

Sellers provide the seating information and they also determine the price of the ticket. Many different sellers may be offering tickets for the same event, which explains why you may see tickets in the same section of the venue at varying prices.

Kind regards,
Sandra

DEZE MAIL HEB IK GEKREGEN:
Beste sandrijn,
Gefeliciteerd! Je bent goed op weg om Roger Waters in Sportpaleis te zien!
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Je e-tickets zullen uiterlijk 3 dagen voor de aanvangsdatum van het event voor je beschikbaar worden gesteld. Zodra de tickets kunnen worden gedownload zullen wij je een email sturen. In de tussentijd kun je je bestelling ten alle tijden volgen in My Account of door de viagogo Tickets app te gebruiken.

EVENEMENTINFORMATIE

Bestellingsnummer: 14163577

Evenement: Roger Waters
Ticket(s): Vak: 213 , Rij: , (2 Ticket(s))
Opmerkingen:
Locatie: Sportpaleis
Datum: vrijdag, 11 mei 2018 18:30

BESTELINFORMATIE

Naam van de klant: sandrijn
Aantal Tickets: 2
TOTAALKOSTEN: €452.56

Als je het event niet bij kunt wonen kan je altijd je tickets verkopen.
viagogo is ´s werelds grootste ticketmarkplaats waar je tickets voor de beste live evenementen kan vinden. Deze Concert-, Festival-, Sport- en Theater tickets zijn nu allemaal op viagogo beschikbaar.
Vergeet niet, als je kaartjes over hebt, kan je ze op viagogo verkopen.
Wil je op de hoogte worden gehouden over de nieuwste events? Ga naar E-mailvoorkeurs Opties.
Reageer niet op dit bericht, dit e-mailadres accepteert geen inkomende e-mail. Voor verdere vragen ga even naar onze help-pagina's .

Bedankt voor het gebruik maken van viagogo!

Copyright © 2017 viagogo. All rights reserved
Privacybeleid | Mijn account
Deze e-mail van viagogo Entertainment Inc kan vertrouwelijke informatie bevatten. Als deze e-mail niet voor jou bestemd is, gelieve deze te verwijderen. Wij zouden je willen verzoeken de afzender hiervan op de hoogte te stellen. viagogo Entertainment Inc staat geregistreerd in Delaware met nummer CH-270.3.014.628-0. Adres: Boulevard Georges Favon 43, 1204 Geneva, Switzerland. Opmerking: dit is niet het adres voor de klantenservice. De post die naar dit adres wordt gestuurd wordt pas minimaal 14 dagen na ontvangst beantwoord. Het is beter om de contact-link te gebruiken voor een snel antwoord. Voor vragen aan onze klantenservice, ga naar de help-pagina's .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandrijnvdv