Klacht: Taxi niet op komen dagen

op 29 augustus 2016 over Haagse Taxi Centrale in de categorie Taxibedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De taxi is telefonisch gereserveerd op 09-08-16 voor zaterdagnacht 13-08-16 op zondag 14-08-16. Ik heb een taxi gereserveerd voor 6 personen om 00.45 in Zoetermeer Centrum West (bij de bushaltes)en het afgesproken tarief was €80,- voor 5 adressen in Den Haag.
Mijn mobiele nummer en naam zijn opgeslagen.

Omdat wij vertraging ondervonden heb ik de centrale gebeld of de taxi er om 01.15 zou kunnen zijn (ik belde om 00.00 om te voorkomen dat de taxi al vertrokken zou zijn). Dit was geen probleem. Eenmaal om 01.15 op de ophaalplaats aangekomen hebben wij de taxi gebeld. De chauffeur zou onderweg zijn en er werd zelfs gezegd ‘ ik kom eraan, geen andere taxi nemen!’
Helaas stonden wij om 01.45 nog steeds te wachten. Uiteraard de centrale nogmaals gebeld, deze zou de chauffeur contacten en hem naar ons toe sturen. Het terugbellen bleef uit. Nogmaals gebeld, het verhaal was nu dat de taxichauffeur zou zijn aangehouden door de politie. Betrekkelijk jammer dat deze smoes wordt gebruikt en er 6 meiden om 02.00 ’s nachts al 3 kwartier buiten staan te wachten op een taxi die niet komt opdagen. Wij hebben toezegging gekregen dat de Haagse Taxicentrale de taxi (die wij op de taxistandplaats hebben genomen voor een bedrag van €120 euro!!!) zal vergoeden wegens het in gebreken blijven.

Uiteraard is deze klacht naar de Haagse Taxicentrale zelf gestuurd. Helaas heb ik na bevestiging nog geen antwoord gekregen. De klacht heb ik op 14-08-16 verstuurd, waarop de Haagse Taxicentrale reageert binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te sturen. Tot op heden dus nog geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Zodra de Haagse Taxicentrale de extra kosten vergoed.
Dus 120-80=40 euro (minstens).

(bijgevoegd bevestiging van taxi van de standplaats)

Alle klachten die gemeld zijn door LdeGroot93