Klacht: taxi is goedkoper

op 26 juli 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

goede dag, wij zijn 2 weken op sicilie geweest en hebben daar via goldcar een auto gehuurd. En dat is zeer slecht bevallen.
We betalen 425,00eu voor de huur en ongv 100,00euro voor een eigenrisicoverzekering.
In de laatste week wilde we de hoofd bestuurder veranderen, wat niet meer lukte.
Bij aankomst wilde we de auto op gaan halen, en kregen we de auto niet mee omdat creditkaart niet klopte met opgegeven hoofdbestuurder. Maar dat kregen we van te voren al niet veranderd, we hebben daar zelfs iemand voor aan de telefoon gehad.
Na ongeveer 3 kwartier in de rij gestaan te hebben waren we aan de beurt, en overkwam ons dus dat we de auto niet meekregen. Toen zijn we aan het bellen gegaan met hoofdkantoor. Daar zijn we goed door geholpen.
Eindelijk was het gelukt om de naam vd hoofd bestuurder te veranderen.
Toen kregen we het volgende probeem, inmiddels weer een uur verder.
We hadden dus een verzekering afgesloten thuis, en in dat papier staat dat we dus geen extra verzekering meer hoefde af te sluiten.
Wat blijkt……als we dat niet doen, krijgen we de auto niet mee. Inmiddels waren we het erg zat geworden, en hebben die verzekering genomen, want ze zei dat het moest anders kregen we de sleutel niet. 250,00eu voor 2 weken. pffff
Zo dachten we toen, nu kunnen we gaan.
Nee hoor, we moesten ook nog 41,00eu betalen voor de tomtom.
tja, is dan toch wel handig.
Behalve als je hem gaat gebruiken, want hij is al 47 maanden niet geupdate, waardoor er veel wegen niet opstaan.
Wat een ergernis zeg.
Dus voor ongeveer 900,00eu hebben wij een auto gehuurd.
Na 2,5 uur hadden we onze auto eindelijk.

Als we geld terug krijgen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.vlot