Klacht: taxi busje

op 15 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet zondag 15 mei met mij twee kinderen naar het ziekenhuis in tiel met de bus ivm dat ik geen ander vervoer heb. Het is een 8 persoons taxi die overigens al te vol zat. Dan bel ik de klantenservice en krijg ik te horen dat ik de buggy maar in moet klappen en met twee kinderen 1 van 9maanden en 1 van drie jaar op schoot moet gaan zitten wat absoluut niet verandwoord is !!!! Ik begrijp dat in het weekend niet een normale bus rijd ivm weinig mensen maar nu moet ik naar tiel en het kan gewoon niet omdat ik er met de buggy niet in pas. Het betreft buslijn 44 van rhenen naar tiel.

Ik zou het fijn vinden als er van uit jullie kant mee gedacht zou kunnen worden aan een oplossing hier voor want dit is niet de eerste keer. Ik heb een dochter die sporadisch veel naar het ziekenhuis moet. Dus het is en voorkomend probleem.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Kimberley, Oei, balen zeg dat je niet met jouw kinderen en een buggy met de bus mee kon omdat deze vol zat. Ik begrijp dat dat niet leuk is. Hoe laat en bij welke halte in Rhenen wilde je op de bus van lijn 44 stappen? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 24 mei 2016 om 05:48 geantwoord

\"Oei, balen zeg dat je niet met jouw kinderen en een buggy met de bus mee kon omdat deze vol zat. Ik begrijp dat dat niet leuk is. Hoe laat en bij welke halte in Rhenen wilde je op de bus van lijn 44 stappen?\"

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door kmeijer